Na konci měsíce (31. 7. 2024) uvede společnost ESET pro nové firemní zákazníky v život ESET PROTECT Hub, který v sobě spojuje všechny vlastnosti existujícího portálu ESET Business Account a přidává některé další funkcionality. Jde o vstupní bránu do celého ekosystému produktů ESET PROTECT.

Zase něco nového - proč?

Jde o další krok ve snaze zjednodušit a vzájemně propojit všechny existující portály a platformy v jeden funkční celek ESET PROTECT Hub, aby zákazník neměl x různých účtů a měl lepší přehled o tom, kým a jak se používají zakoupené licence. Bohužel, jde o poměrně složitý proces, takže celosvětově bude probíhat ve vlnách a nelze zajistit, aby na ESET PROTECT Hub přešli všichni noví i stávající zákazníci najednou. Na český trh přijde řada v prvním kvartálu příštího roku.

Důležité informace

  • ESET PROTECT Hub se týká pouze nových firemních zákazníků, stávající nadále používají ESET Business Account, tzn. pokračují jako dosud.
  • ESET PROTECT Hub umožňuje aktivovat cloudovou verzi ESET Secure Authentication. Stávající zákazníci musí počkat do oficiální migrace.
  • Migrace stávajících zákazníků bude probíhat v několika vlnách. Náš trh přijde na řadu v Q1/25.

Co to znamená?

V praxi se to projeví tak, že všichni zákazníci, kteří si koupí novou licenci některého z firemní řešení, se budou nově přihlašovat do ESET PROTECT Hubu, místo ESET Business Account. Postup přihlášení je velmi podobný, takže by s tím neměli mít větší potíže. Návod bude vždy přiložen v rámci licenčního e-mailu po zakoupení. Zároveň jsme samozřejmě připraveni a našim klientům s celým procesem rádi pomůžeme. Stávajících zákazníků a operací u nich (prodloužení, rozšíření, přechod na vyšší řešení) se ESET PROTECT Hub zatím nijak netýká, používají ESET Business Account stejným způsobem, jako jsou zvyklí.

Proč je lepší než předchůdci?

Největší funkční výhodou je pro zákazníka možnost aktivace cloudového vícefaktoru ESET Secure Authentication. Nový portál nám navíc umožní ještě užší spolupráci s našimi klienty. Od nabídky vhodnějších řešení, přes upozornění na překročení počtu licencí, třeba až po správu nebo dohled konzole ESET PROTECT (po vzájemné domluvě).

Bude po 31.7. fungovat ESET Business Account?

Ano, bude, ale jen pro stávající zákazníky. Každý, kdo zakoupí novou B2B licenci po tomto datu, se bude přihlašovat do ESET PROTECT Hubu.

Může stávající zákazník přejít do ESET PROTECT Hubu?

Může, nicméně v reálu to pro něj znamená v ESET Business Account všechno smazat a vytvořit si celou strukturu znovu. Proto doporučujeme počkat na oficiální migraci, která je v Česku naplánovaná na Q1/25.

Pokud jako stávající zákazník chci používat ESET Secure Authentication, jde to?

Podobně jako u přechozí otázky, doporučujeme počkat na oficiální migraci v Q1/25, v opačném případě opět platí smazat stávající EBA účet a vytvořit si nový v ESET PROTECT Hub.

Na ESET PROTECT Hub nemám k dispozici některé funkce, je to v pořádku?

Ano, je to v pořádku, ESET PROTECT Hub je uváděn v různých zemích v různých termínech. V Česku je zatím uveden v omezeném režimu, plná verze bude dostupná v prvním kvartálu příštího roku.

Volejte, pište! Najdu vám vhodného obchodníka

+420 241 021 999