Servis informačních technologií klientům poskytujeme na základě SLA (Service Level Agreement), nebo chcete-li česky - dohody o úrovni poskytovaných služeb. Jsme schopni v rámci servisní činnosti pokrýt celou oblast IT. Na jakých konkrétních službách a na jakých parametrech těchto služeb jsme se dohodli, popisuje právě Smlouva o servisní činnosti - SLA.
Podpisem SLA smlouvy se zákazník stává naším servisním klientem.
IT outsourcing je individuální služba stejně jako její cena. Ta se odvíjí od počtu pracovních stanic a serverů, počtu a charakteru provozovaných aplikací, od dohodnuté frekvence návštěv a reakční doby v případě problému - zkrátka od parametrů smlouvy.
Jaké jsou parametry smlouvy
O co se staráme?
- zda se staráme o koncové stanice, NB, servery, tisková řešení, specifické periferie
- jaké programové vybavení spravujeme
- kde se technika nachází
Kdo má servis na starost?
- každý klient má svého primárního technika a primárního obchodníka
- ve smlouvě jsou také uvedeni další technici, kteří se o klienta starají
- smlouva uvádí i kontaktní osoby na straně klienta
Jaká je dostupnost služby?
- pracovní dny, víkendy, svátky
- četnost preventivních zásahů
- rychlost servisního zásahu pro jednotlivé typy techniky
- maximální doba pro vyřešení incidentu
- doba aktivace náhradního řešení
Jaké jsou platební podmínky?
- cena služby
- splatnost
Další ujednání?
- blokace náhradní techniky na skladě
- platební podmínky
- správa dokumentace
Parametry smlouvy se vždy řídí individuálními potřebami klienta, a to jak z hlediska jeho technických potřeb, tak s ohledem na finanční zdroje. Parametry SLA lze dle požadavků zákazníka modifikovat kdykoli v průběhu vlastního smluvního vztahu - SLA roste s klientem.
Správa IT zahrnuje
- Konfiguraci serverů
- Správu serverů - bezpečnost, zálohování, archivace
- Komplexní zabezpečení dat i celé infrastruktury
- Konfiguraci stanic
- Antivirovou a antispamovou ochrana
- Podporu uživatelů (service desk)
- Instalaci sítí
- Řešení havarijních stavů, které nastanou
- Předcházení havarijním stavům v budoucnu
- Vzdálený profylaktický monitoring
- Zálohování
- Online monitoring 24/7
- Poskytnutí náhradního hardware
- Dodávky IT včetně spotřebního materiálu
- Poradenství, návrhy modernizací a optimalizací provozu
ICT musí fungovat jako celek. Soustřeďujeme se na komplexní ICT řešení, zahrnující plnou funkčnost hardwaru, softwaru a služeb na míru. Obzvláště v kombinaci s našimi dalším programy správy ICT, jako jsou CSP, Suma Safe a dlouhodobý pronájem techniky získává klient prostor pro realizací cílů svého podnikání s využitím špičkových informačních technologií a za podpory našeho spolehlivého technického týmu. Takový klient se nemusí o IT starat vůbec, může věnovat čas pouze rozvoji svého podnikání za podpory nejmodernějších technologií, nebo tomu - co ho právě baví.