Servis informačních technologií klientům poskytujeme na základě SLA (Service Level Agreement), nebo chcete-li česky -  dohody o úrovni poskytovaných služeb. Jsme schopni v rámci servisní činnosti pokrýt celou oblast IT. Na jakých konkrétních službách a na jakých parametrech těchto služeb jsme se dohodli, popisuje právě  Smlouva o servisní činnosti - SLA.  

Podpisem SLA smlouvy se zákazník stává naším servisním klientem.

IT outsourcing je individuální služba stejně jako její cena. Ta se odvíjí od počtu pracovních stanic a serverů, počtu a charakteru provozovaných aplikací, od dohodnuté frekvence návštěv a reakční doby v případě problému - zkrátka od parametrů smlouvy.

 

Jaké jsou parametry smlouvy

 

O co se staráme?

  • zda se staráme o koncové stanice, NB, servery, tisková řešení, specifické periferie
  • jaké programové vybavení spravujeme
  • kde se technika nachází

Kdo má servis na starost?

  • každý klient má svého primárního technika a primárního obchodníka
  • ve smlouvě jsou také uvedeni další technici, kteří se o klienta starají
  • smlouva uvádí i kontaktní osoby na straně klienta 

Jaká je dostupnost služby?

  • pracovní dny, víkendy, svátky
  • četnost preventivních zásahů 
  • rychlost servisního zásahu pro jednotlivé typy techniky
  • maximální doba pro vyřešení incidentu
  • doba aktivace náhradního řešení

Jaké jsou platební podmínky?

  • cena služby
  • splatnost

Další ujednání?

  • blokace náhradní techniky na skladě
  • platební podmínky
  • správa dokumentace

Parametry smlouvy se vždy řídí individuálními potřebami klienta, a to jak z hlediska jeho technických potřeb, tak s ohledem na finanční zdroje. Parametry SLA lze dle požadavků zákazníka modifikovat kdykoli v průběhu vlastního smluvního vztahu - SLA roste s klientem.

 

Správa IT zahrnuje

  • Konfiguraci serverů
  • Správu serverů - bezpečnost, zálohování, archivace
  • Komplexní zabezpečení dat i celé infrastruktury
  • Konfiguraci stanic
  • Antivirovou a antispamovou ochrana
  • Podporu uživatelů (service desk)
  • Instalaci sítí
  • Řešení havarijních stavů, které nastanou
  • Předcházení havarijním stavům v budoucnu
  • Vzdálený profylaktický monitoring
  • Zálohování
  • Online monitoring 24/7
  • Poskytnutí náhradního hardware
  • Dodávky IT včetně spotřebního materiálu
  • Poradenství, návrhy modernizací a optimalizací provozu

ICT musí fungovat jako celek. Soustřeďujeme se na komplexní ICT řešení, zahrnující plnou funkčnost hardwaru, softwaru a služeb na míru. Obzvláště v kombinaci s našimi dalším programy správy ICT, jako jsou CSPSuma Safe a dlouhodobý pronájem techniky získává klient prostor pro realizací cílů svého podnikání s využitím špičkových informačních technologií a za podpory našeho spolehlivého technického týmu. Takový klient se nemusí o IT starat vůbec, může věnovat čas pouze rozvoji svého podnikání za podpory nejmodernějších technologií, nebo tomu - co ho právě baví.  

 

Jan Weiser

Staňte se naším klientem a věnujte se tomu, co vás baví.

Jan Weiser